Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

γεμιστά της τεμπέλας


Η μαμά μου λέει ότι τα υλικά για τη γέμιση στα γεμιστά πρέπει να είναι ψιλοκομμένα ή τριμμένα στον τρίφτη εγώ προτιμώ η μουλινέτα να κάνει όλη τη δουλειά। Υλικά: 6ντομάτες , 6 πιπεριές ,μαϊντανό και δυόσμο κρεμμύδι 1 ή 2 ,2 -3 φλυτζάνια ρύζι λάδι κατά βούληση αλάτι πιπέρι ,εξτρά ντομάτα ή πουμαρό για τη σάλτσα,πατάτες 3-4 κυδωνάτες Εκτέλεση : Ανοίγουμε τις ντομάτες και τις πιπεριές πάνε και οι μελιτζάνες ωραία αλλά δεν τις τρώει ο καλός μου , τρίβουμε ή χτυπάμε στη μουλινέτα το υλικό που βγάλαμε ,το ίδιο κάνουμε και με το κρεμμύδι και τα μυρωδικά ,προσθέτουμε το ρύζι ,το λάδι και το αλατοπίπερο ,αν το θέλαμε πολίτικο θα βάζαμε και κανέλα ,Γεμίζουμε , προσθέτουμε και σαλτσούλα και λαδάκι και τις πατάτες για να ψηθούν ωραία ,στη γέμιση μπορούλε να τρίψουμε και κολοκύθι ή πατάτα .Καλή καλοκαιρινή όρεξη!

2 σχόλια:

  1. Ωραίο καλοκαιρινό φαγάκι! Τον ίδιο πόνο έχουμε και εμένα ο καλός μου δεν τρώει μελιτζάνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι μαμάδες τους φταίνε είτε με τον τρόπο που μαγειρεύουνε είτε που τους κακομαθαίνουνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή